Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2007, 21:37   #1187
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or Bekijk bericht
Als het menselijk denken zichzelf begeleidt dan blijft het gewoon menselijk denken mijn vriend.
Sure, uw door het goddelijke woord begeleide denkvermogen, is dan ook uit eerste hand geinformeerd en is dus even onfeilbaar als de verheven kennisbron waaraan het zich laaft.
Daar kunnen alle niet-moslims slechts van dromen...
Aan de rotsvaste zekerheid en fenomenale helderheid die uw antwoorden te zien geven op de hier gestelde vragen, heeft u daar alvast geen twijfels over.

Citaat:
Het probleem van de mensen in alle tijden ligt gewoon in hun manier van denken, dit is algemeen bekend en het bewijs is dat het menselijk denken gewoon voortdurend aan het evolueren is...
Ligt het 'denkprobleem' niet eerder daar, waar men de resultaten van datzelfde denkvermogen, hopeloos verwart met een geloof in iets ?
Zoiets als het niet uit elkaar kunnen houden van zuiver intellect en de vrije verbeelding ?

Naar 't schijnt had uw goddelijke boodschapper, soms wel eens last van nogal vervelende medische bijverschijnselen.
Ik denk dat de Diagnostic_and_Statistical_Manual hierover enkele interessante benamingen kan voorschuiven , maar ook dat zal u meer dan wsl schapeworst wezen.

Citaat:
... en er ligt niets vast waarop men zijn geloof kan baseren om tot rust te komen en de vraagstukken juist te kunnen beantwoorden.
Tuurlijk niet, 's mens aangeboren intuitie, zijn rede, zijn logica en zijn gezonde boerenverstand, kunnen uiteraard niks komma nul vraagstukken en problemen oplossen.
Voor deze verheven taak, kan slechts het exclusieve en onweerlegbare woord van uw goddelijk geinspireerde profeet in aanmerking komen.
Wat een geluk dat we dat nog hebben, want hey, what else matters, right ?

Ik wens u dan ook een heel prettig leven toe.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden