Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2004, 21:10   #77
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Filosoof, de staatsveiligheid weet dat moslimterroristen hier materalen komen ronselen. Dat is bekend.

Seba, inderdaad, deze discussie begon met dat bericht uit Sudan. Dat is waar. En ik heb hier al TWEEMAAL toegegeven dat jouw argument correct is. Ik zeg alleen: Dat argument betekent niet dat er geen probleem is. In Nederland was er dus die eremoord. En er was onlangs verontwaardiging over dat boek waarin tips stonden hoe je je vrouw best kan slaan zonder sporen na te laten. Zie je, die wantoestanden in Sudan en het lezen van dat boek eventueel (het is nu gelukkig wel uit de rekken gehaald, maar toch...) is maar een kleine stap.
Die moord in Nederland is een [size=5]moord[/size], en als dusdanig onderworpen aan het NL strafrecht: wat wil je meer? In een dergelijk hypothetisch geval in België valt dat ook onder het strafrecht. Waar is dan het probleem hier?

Met die para die zijn kinderen in de Maas verzoop had helaas niemand problemen, de man ging vrijuit, zogezegd omdat hij niet kon zwemmen (beeld je in: een para die niet kan zwemmen?)
Jij zoekt enkel allochtonen te stigmatiseren onder het excuus dat er wantoestanden bestaan in een ver land in burgeroorlog(aangewakkerd met westers geld) en waar een gedeelte van de bevolking een locale onfrisse versie van de islam beleidt .
een ander gedeelte een locale onfrisse versie vh christendom
een ander gedeelte het animisme
Zwak en hypocriet excuus om allochtonen[size=6] hier [/size]te stygmatiseren!

PS dat materialen ronselen voor en door terroristen hier in België, stel je daar niet veel van voor:
de eerste aanslag op het WTC, (door doorgeslagen Egyptenaren) en die op het regeringsgebouw in Oklahoma (door amerikaanse Minutemen ofte vigilantes) werden uitgevoerd met producten welke je in je gardencenter, Di of Brico zo kan kopen, niet meer... kinderspel, geen ingewikkelde bereiding of labo nodig! Jij kan het ook, na 10 minuten uitleg...
Een aantal producten die jij [size=5]nu reeds[/size] in huis hebt liggen kunnen daar ook voor dienen, geloof me vrij!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden