Citaat:
Dus zie jij nog een reden voor een eremoord? IK NIET! En jij wil één of zelfs dieeventuele moorden voorkomen door een ganse bevolkingsgroep te stygmatiseren??? Wat doe je dan met alle onschuldigen in die groep? Je verontschuldigen of niet?
Hoe doe je dat trouwens, dat verhoeden?? Massale deportatie? dan heb je eventueel een NIMBY-moord: Not In My BackYard... Of neem je concentratiekampen terug in gebruik? Een flik naast elke potentiëleverdachte?
|

Oncelinx heeft acht moslimfundamentalisten benoemd in de moslimexecutieve. Dat boek van dienen imam was aanzetten tot geweld en dat is nog altijd strafbaar. Ge moet hier niet komen zeveren en lullen over autochtone vrouwen die slaag krijgen. Ik weet dat dat gebeurt, maar daar gaat het hier niet over. Als een autochtone vrouw slaag krijgt, dan spreekt men daar schande van. Punt. Zeker als het zich herhaaldelijk voordoet en daar hebben we 't hier over. Als een moslima slaag krijgt, dan beginnen te politiek correcten te lullen dat we de moslims niet mogen stigmatiseren. Stel je voor dat ik zou zeggen: Jamaar je moet de andere kant opkijken die dactylo laten lopen want je mag de Vlaamse mannen NIET stigmatiseren.

Enne, ik wéét dat sommige gematigde moslims Oncelinx haar acht moslimfundamentalisten NIET zien zitten en liever iemand anders zouden hebben. Bovendien zijn jonge moslimmeisjes nu gedwongen om te kiezen tussen ouders en maatschappij. Als ze zich te veel integreren in de maatschappij, worden ze verstoten door hun ouders. Dat zijn drama's. Bij allochtone meisjes zijn er veel meer psychische problemen en depressies dan bij autochtone meisjes. Het is gewoon NIET GOED dat een meisje die keuze moet maken. Ik heb trouwens gezegd dat ik de gematigde moslims het slachtoffer zijn of zullen zijn van Oncelinx haar acht moslimfundamentalisten in de moslimexecutieve. Ik ben dus NIET alle moslims aan het stigmatiseren. Dat is onzin. Als iemand het Vlaams blok racistisch noemt, dan stigmatiseer je ook de getraumatiseerde Vlaams blok sympatisant en -stemmer die het slachtoffer was van een zwaar misdrijf. Zo kan ik het ook. Of neem nu vrome Christenen die de CD&V te modern vinden op ethisch vlak. Die krijgen mee een slechte reputatie door die hetze tegen het Vlaams blok. Nochtans hebben we hier toch vrijheid van godsdienst?