Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2007, 16:24   #43
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Op dat of een andere vlak maakt geen zak uit.
Dat Vlaanderen elk jaar 11 miljard afgetroggeld wordt kan je geen fluit schelen. Punt. Het lot van de Franstaligen, DAT ligt jou, zoals alle belgicisten, aan het Vlaamsvijandige hart.
Zover ik weet ben ik voor een belastingstarief van 0%.
11 miljard boeit me idd niet.
150 miljard en belastingsdruk van 70/80% voor sommige mensen, wel.

Maar het is waar. Het lot van zij die geld hebben, boeit me niet zo hard als het lot van zij die geen geld hebben. Daarom dient de sociale zekerheid vernietigd te worden en nog liefst de overheid erbij.

Het lot van dé Franstaligen boeit me, bijgevolg, niet. Wel het feit dat die 12 miljard Wallonië arm houdt. AynRand kan zich redden. De Luikenaar zit met de gebakken peren.

Maar puur het feit dat er 12 miljad stroomt van 'rijk' naar 'arm'? Neen, dat, zuivere feit, boeit me niet. Wel alles wat daarmee te maken heeft. Maar ik snap dat je nog niet zo goed mee bent met nuances. Maar probeer het eens te begrijpen. Al was het maar 1 keer.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline