Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Dat is waar, als een imam zoietsts zegt volgt er nooit een klacht bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding. Ach ja, dan zijn het plots 'te respecteren cultuurgebonden uitlatingen'. 
|
Tiens als een imam zoiets zegt, verstaan jullie dat dan?
Ik kan me voorstellen dat dergelijke onverlaten niet noodzakelijk idioot zijn; en als je dergelijke ideeën plant in de hoofden van je gelovigen, kan je dat beter in je eigen koeterwaals doen dan in het nederlands. Kwestie van niet metteen tegen de lamp te lopen...
Dus God weet wat er in moskeën en theehuizen allemaal geleuterd wordt over homoseksuelen; of in de "beest" en op het Madouplein voor hetzelfde geld...

|
Tiens als een imam zoiets zegt, verstaan jullie dat dan?
Ja.
Niet zo lang geleden kwam een imam zijn visie over homosexualiteit toelichten in "De 7de dag", en dat gebeurde in het Nederlands.
(Volgens jouw redenering is deze onverlaat dus wel een idioot. Hetgeen ik volmondig beaam)

.
Dat debat gebeurde nav een bespreekbaarheidscampagne die een Agalever van Marokkaanse origine wou lanceren. Hij wou de bespreekbaarheid van homosexualiteit in de moslimgemeenschap ondersteunen met enkele expliciete posters (gehoofddoekte moslima's die elkaar tongzoenen).
Hij heeft zijn campagne mogen afblazen : wellicht hebben de talrijke doodsbedreigingen uit moslimhoek te veel indruk gemaakt.