De Morgen berichtte op 12 juli 2002 dat Minister van Justitie
Marc Verwilghen een vraag van Els De Weert beantwoordde omtrent
het aantal personen die in 2000 hun voornaam wijzigden wegens geslachtsverandering.
Blijkt dat 22 schone jongelingen hun blinkende knikkers doorgaven aan 9 manwijven die door dat overaanbod van mannelijk rollend materieel prompt (en met veel ambras en lawijt) de paskamerkes introkken.
Enfin, eind goed al goed, iedereen wil uiteindelijk wel eens nen echte vent (zijn)
Maar nog meer merkwaardigs kwam aan het licht! Zo bleken er ook een aantal BB's (Bekende Blokkers) tussen te zitten die van zandbak veranderden. Een verslag van het onderzoek dat door onze reporter ter plaatse,
Insp. Canardo gevoerd werd.
Ga d'r maar even bij neerzitten, want 't is de moeite!

Zo is er ene
Wim V., Asatru-sekteleider en gewoon van in een lange witte japon rond te sloeffen, die zich liet ombouwen tot een of ander RUND en zich thans BELLA laat noemen.
Op de vraag waarom hij/zij tot die 'kleine stap voor een mens maar een grote stap voor de mensheid' overging, antwoordde ons Bella met het veel zeggende: "MEUUUU..." Het blijft ook voor ons nog een groot mysterie....

Dan is er
Xavier B. die zich omturnde tot een leuk veertienjarig meiske. D'r is wel wat werk aan geweest om al die boebbels
naar twee welbepaalde plaatsen te brengen, maar het resultaat mag zeker betast...euh pardon.. gezien worden!
Een vrolijk kirrend Xavierke: "
Keineig zeg! Nu kan ik terug met mijn vriendinnekes spelen zonder dat ze mij kunnen pakken, allez, ge verstaat wel wat ik wil zeggen hé!" (giecheldegiechel)
Guido T. is een geval apart. Dat is nu nen echte vent geworden en noemt zich Rambo.
"Ik heb het twee jaar geleden al in een interview gezegd dat, als we Brussel terug bij Vlaanderen willen, we dat maar op één manier kunnen bereiken, en dat is door het gewapenderhand in te nemen. Awel verdoemme verdoemme Walter, ik ga nie langer wachten, ik ga't zelf doen!"
Ondertussen was er zijn Aziatisch vrouwke er even bij komen te staan. Zij had ons Ramboke leren kennen op zijn laatste Tour of Duty in de Mekong Delta. Het moet gezegd worden, Kwi Kwong Li spreekt al een aardig mondje Vloms: "
Ik nie bang zijn van you, maar van joenk!" brabbelde ze vrolijk.
Voor het oog van onze camera sprong het leuke stel met een flinke jump de jungle van't Antwerps stadspark in, waarbij Miss Rambo spijtig genoeg een klein scheurke in haar debardeureke maakte.
Enfin, ik hoop van harte dat we ze nog terug zullen zien, want het is daar nen echte doolhof
Karel D., net terug uit de Sahara voor opnames van de sequel "The Return of the Return of the Mummy, Final Episode", laat zich nu Charlotje noemen. Meest opvallende verandering is dat ons Charlotje terug kan spreken, zij het nog moeizaam.
Het houdt meer het midden tussen piepen en kreunen, maar we meenden toch het basiswoord
"mama" te hebben opgevangen.
Het kan natuurlijk ook "papa" zijn geweest, dat moet nog nader onderzocht worden door prinses Mathilleke die van taalkunde haar specialiteit heeft gemaakt.

Ons
Alexandra C. heet voortaan ALEX BLOEMKOOL.
Alex: "
Dat gelijkheidsbeginsel voor mannen en vrouwen heb ik al altijd al flauwe zever gevonden en is uiteindelijk zelfs een persoonlijke kwestie geworden. Voila, dat heb ik nu opgelost!"
Alex wil zich nu kandidaat stellen om die softie van een Frank Van Hecke op te volgen als voorzitter van de partaai.
En we denken dat zij/hij een goeie kans maakt, want een vrouw met ballen daar heeft elke vent schrik van!
gegroet en bedankt voor Uw aandacht!
note van thePianist: de gelijkenis met echt bestaande personen is zeker niet toevallig geweest, maar Lachen is Gezond ook al valt er eigenlijk maar weinig te lachen op forums zoals dit.