Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
niet mee eens en redelijk schooljufachtig geschreven, met hier en daar zichtbaar moeilijkheden om je ingehouden haat en woede te verbijten.
|
Dat je het er niet mee eens bent, blijkt ten overvloede. WAAROM je het er niet mee eens bent, zou een interessant gegeven zijn; het is hier immers een discussieforum. Maar gegeven je niet altijd even geslaagde pogingen om 'gevat' over te komen, begrijp ik wel waarom je er verder het zwijgen toe doet. Inhoud is immers zeer zelden besteed aan Mitgard. Als je je ooit al eens mocht afgevraagd hebben waarom ik je op dit forum als 'virtuele figuur' niet respecteer, ziedaar het antwoord.
Dat 'schooljufachtige'... nouja, ieder verwerkt z'n trauma's en frustraties op zijn manier zeker? Hou het in het vervolg iets beknopter; komt iets minder zielig en iets stoerder over. Kleine tip...
Haat en woede... Nee, da's iets te hoog gegrepen, vrees ik. Kindjes 'haten' en zijn 'woedend'; op mijn leeftijd heb je doorgaans al genoeg gezien en meegemaakt om e.e.a. niet meer aan je kouwe kleren te laten raken. Ik was/ben wel geïrriteerd, ja. Straal ontkennen dat homoseksuele mensen vaak nadeel ondervinden van het sfeertje geschapen door infantiele provocateurs (stijl gay pride en c°), dat doet me inderdaad iets. Vooral omdat ik in m'n onmiddellijke omgeving gezinnen onder zéér zware druk heb zien staan toen zoonlief zich wou 'outen'. Ik heb daar in een enkel geval nog bemiddeld en gezien hoe zwaar en pijnlijk het allemaal wel kan zijn voor �*lle betrokkenen trouwens. Er is niks mis met het bespreekbaar maken van seksualiteit; d�*t ga je me nooit ofte nimmer horen beweren. Wel integendeel zelfs... Maar het taaltje, het sfeertje, de timing, de media-aandacht, ... het zit allemaal gewoonweg fout in dit geval. Niemand hoeft zich te profileren als een 'seut', maar een klein beetje letten op de manier waarop je e.e.a. brengt, doet wonderen. Nogmaals: janken dat homo's bedacht worden met de lelijkste bijnamen en vooroordelen hoeft niet als je dit soort van 'platte' initiatiefjes best prima vindt.
En nou jij weer; denk maar eens goed na over een one-liner waarmee je de wise guy kan uithangen. (cq. bevestig nog maar eens de nulliteit waar ik het eerder over had)