Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
Ik heb het over die islam/moslims die overal in europa zich overal meer en meer vestigen en kweken als.........
Er zijn trouwens al genoeg bewijzen van.
En ik zal het blijven herhalen;ooit zal de dag er komen dat al onze waarden en normen en noem maar op teniet zullen gaan door de mensen die hier al de boel verkloten en meehelpen verkloten en dit zal uiteindelijk ten koste gaan van de vlaamse bevolking.
Men mag gerust zoveel lachen met mij als men wil;tot de dag het wel zover zal zijn,wie laatst lacht lacht best.
De moslims hun wetten staan boven de onze,meer en meer moslimkinderen worden geboren,meer en meer zaken komen als paddestoelen uit de grond gerezen,meer en meer bewijzen dat hetgeen ik zeg en ik trouwens niet alleen meer en meer waarheid aan het worden is.
De islam is een gveaarlijke overheersende godsdienst en heel die organisatie zit daarachter natuurlijk en beetje bij beetje zijn ze ermee bezig tot grote spijt nog steeds velen het niet willen inzien.
Nu;begrijp mij niet verkeerd;ik heb respect voor mensen die hier komen die onze taal leren en willen werken ect...........Maar alles in z'n geheel bekeken;het gaat enorm de slechte kant uit.
En nogmaals;zit maar lekker met mij te lachen enz.....
De dag zal wel nog komen en dan zal het te laat zijn.
|
Ik lach niet met u, maar ik ben het niet eens met uw suggestie dat moslims (thans 4 �* 5% van de bevolking) "
doelbewust de boel komen overnemen". Over hoe deze moslims zelf denken over "onze" waarden is overigens weinig geweten, reden waarom sommigen nogal voorbarig de antwoorden proberen af te leiden uit de Koran...
Ik ben het wel met je eens dat de mix van religies, levensstijlen en opvattingen ons voor ernstige problemen stelt. Ik ga ervan uit dat een samenleving een limiet kent voor de hoeveelheid diversiteit die ze kan beheersen. Om die reden juich ik een strengere wet op gezinshereniging en andere migratie-achterppoortjes toe, terwijl de inspanningen om de integratie van de aanwezige allochtonen moet worden opgevoerd, in combinatie met een doordacht armoede- en huisvestingsbeleid.
De tactiek van het Vlaams Belang - allochtonen als zondebokken gebruiken - keur ik echter ten zeerste af. Ik denk dat er vandaag ook alternatieven zijn voor het Belang - LDD, N-VA - die de perverse en vaak contraproductieve aanpak van het VB overbodig maken. Wie in deze omstandigheden nog op het VB stemt en tot de jaren van verstand is gekomen, out zichzelf als een moreel verwerpelijk mens.