Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ik profeet? Dat is wel de laatste van mijn ambities...
Ik ben enkel diep verontwaardigd over de manier waarop hier de antiracisme wet wordt omzeild:
en om de andersgekleurde medemens te stigmatiseren halen we voorbeelden aan waar die mensen NIETS mee te maken hebben...
Trek die redenering door en dan ben jij ook een oorlogsmisdadiger, omwille van alle blanke oorlogsmisdadigers uit de 10 laatste oorlogen....
Veroordeel nu jezelf maar....
|
[size=7]Héla, het spelletje een beetje eerlijk spelen hé Filosoof.[/size]
Dat is geen uitspraak van mij. Dat is een uitspraak die jij uit iemand anders topic bent gaan weg knippen, om in jouw strategie van politiek correct stigmatiseren in te passen. Heel laag, heel hypocriet, maar wel helemaal volgens de verwachtingen.
Het feit dat je plots ook 'kleurtjes' in het debat sleept , zegt heel over uw verziekte hersenkronkels. Ik heb nog geen woord over kleurtjes gerept. Gelieve het tegendeel te bewijzen. De kleurtjes haal jij erbij. Jij alleen Filosoof. Jij alleen herfraseert het thema tot een racistisch debat, met gulzig gebruik van de VB-demagogie die je normaal uitspuwt, maar nu plots niet meer, want handig om de kern van de zaak te ontlopen. Jij bedient je van de zwartblokterminologie ('slechte allochtoon' ) om ieder die jouw denken niet volgt, stigmatiserende veralgemeningen in de mond te leggen, en gemakshalve de kern van de zaak en de vraag die ik stelde te ontlopen.
Bijzonder hypocriet.
Ik ben diep verontwaardigd over de manier waarop jij hier de antiracisme wet tracht te misbruiken om jouw angst te maskeren voor een antwoord dat niet genoeg politiek correct is en dus het daglicht niet mag zien.
|
Hanne,
Het kan zijn dat ik me van quote vergiste, dat sluit ik niet uit, maar sinds je me gisteren (of eergisteren) 4 jaarrapporten van Amnesty International over Soedan deed napluizen voor de kl...eurpotloden van kardinaal Joos, ben ik op mijn hoede voor jou...
Ik misbruik de antiracismewet niet, het zijn de mensen die hun racisme nu onder de vorm "anti-islamisme" opdienen die de wet ontduiken en dus misbruiken. Dat daarom idd ook niet over huidskleur gesproken wordt verwondert me niet.
Vertel liever eens waarom je zulke schrik hebt om eens correct te zijn op politiek vlak. Liever uit de buik of uit de ruggengraat reageren??