Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
En toen liep de wekker af...
Wij zijn een ONAFHANKELIJKE partij.
Informeer je alvorens onzin te spuien...
|
U werd maanden geleden door Ward Beysen duidelijk geïnformeerd, betreffende de samenwerking met het Vlaams Blok.
U mocht enkel onder deze voorwaarde lokale Voorzitter worden.
Duidelijk dat beide partijen in de toekomst gaan samenwerken.
Duidelijk dat onze postjesjager zijn functie behoud.
Duidelijk dat u geen gezichtsverlies wil lijden op dit forum.
U bent een hypocriet van het laagste niveau.
Het Liberaal Appel neemt niet onafhankelijk deel aan de komende verkiezingen, wat verklaart dat Ward Beysen zeker is van minstens één mandaat( zie persmededeling). 
|
Ook voor jou Peeke,
Informeer je alvorens onzin te spuien.
Lees bijvoorbeeld de nieuwjaarstoespraak eens. vooral dit dan:
Citaat:
De vraag die nu op ieders lippen brandt is: waarheen met het Liberaal Appel?
Dagelijks word ik meermaals met deze vraag geconfronteerd.
Bij de oprichting van het Liberaal Appel heb ik voorgehouden dat de stichting van de partij een engagement inhield voor drie stembusgangen.
Daarbij stelde ik zeer nadrukkelijk voorop dat de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 de uiteindelijke doelstelling vormden. Die doelstelling blijft onverkort gehandhaafd.
Om die doelstelling succesvol te kunnen afronden, waarover ik niet de minste twijfel wil laten bestaan, besef ik tenvolle dat het inzonderheid mijn verantwoordelijkheid is het Liberaal Appel over de klip van de verkiezingen van 13 juni te tillen.
Het feit dat het in de modelstaat van Verhofstadt nauwelijks 5 maanden voor de verkiezingen, slechts deze week duidelijk is geworden op welke wijze de verkiezingen zullen worden georganiseerd, heeft het voor een nieuwe partij als het Liberaal Appel niet makkelijk zich voor te bereiden op de verkiezingen.
Vandaar dat ik u, tot mijn spijt, vandaag niet in detail kan mededelen hoe het Liberaal Appel zich zal aandienen bij de kiezer.
Eén ding en naar mijn gevoelen het belangrijkste kan ik u wel melden: ook in 2004 zal de kiezer zijn of haar stem kunnen uitbrengen op het Liberaal Appel. Wij verzekeren u dat een stem voor het Liberaal Appel op 13 juni geen verloren stem kan zijn. We zijn er immers van overtuigd dat we ditmaal een mandaat in de wacht zullen slepen – uw liberale stem zal dus niet verloren zijn!
Laat ons met dit hoopgevend vooruitzicht het glas heffen op een succesvol 2004!
|