Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2004, 09:41   #43
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Citaat:
zoals gaan skiën in Nasi-Autriche
Ikzelf ga al vanaf mijn 4 jaar skieën in Oostenrijk (in Sölden om precies te zijn)en heb van die Haider toestanden nog niks ondervonden.Wat ik echter des te vaker heb vastgesteld is dat er géén betere mannier is om een "zimmer" vol Oostenrijkers stil te krijgen en het schaamrood op hun wangen te toveren dan eventjes de annexatie van Oostenrijk bij Nazi Duitsland te vermelden.
Oostenrijk is een land met een kulturele rijkdom waar zelfs Frankrijk jaloers op is,het heeft prachtige natuurgebieden en een beleid die deze aktief in stand houdt - om nog maar te zwijgen van hun onbeschrijfelijk uitgebreidde variatie aan onevenaarbare alcoholische dranken.Verder heb ik van de Oostenrijkers niets dan vriendelijkheid ondervonden.Zelfs in het allerslechtste geval zal je ze nooit op een onbeschoftheid betrappen.En er ligt in gans Oostenrijk minder vuil op de straten dan in 1 Brusselse gemeente.We kunnen ervan leren.

Gaat dat nu eindelijk eens gedaan zijn de kleinkinderen te verwijten voor de zonden van hun grootouders????????????
Inderdaad, Thor, van de Oostenrijkers en inzonderheid van de Tirolers kunnen ze hier nog heel wat leren. Ik kom daar ook al zo een dertig jaar en ik sta in bewondering voor hun aanpak van de milieuproblemen en de openbare werken. Ik denk dat daar weinig blablabla bij te pas komt. Ik heb ook de indruk dat ze daar met hun belastinggeld veel zuiniger en vooral veel gerichter omspringen dan in het aards paradijs aan de Zenne!