Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2004, 13:29   #24
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
't ging er mij gewoon om dat ik niet zou willen dat wij hier die mens zwart zouden zitten maken. Aangezien dat die hier niet is om zich eventueel te verdedigen bedoel ik he. 'k zou het niet zwart maken trouwens.

'k hem die gekend in de tijd dat die bij de firma werkte waar ik werk.
Als mens heb ik met hem nooit echt problemen gehad. Maar sinds hij bij ons vertrokken is heb ik hem bijna niet meer gezien. Zo eens sporadisch dat ik hem nog eens tegenkwam op de Meir of zo bij het winkelen.

Maar ja ik kende hem alleen als werkcollega. en 't was ne goeie collega moet ik zeggen. 't was wel altijd nen hevige Vlaams nationalist in dien tijd (+/- 15 jaar geleden - als het al niet meer is).
't laatste dat ik gehoord heb is dat hij voor het Vlaams Blok werkte in het Vlaams parlement of zo ?
Hij is nog altijd een hevige nationalist, en jij hebt dan bij Gevaert gewerkt . Verder heb ik er niets aan om Guy Eggermont 'zwart' te maken, alhoewel ik moet toegeven dat onze 'relatie' na mijn vertrek uit het VB sterk 'verzuurt' is maar alles heeft haren tijd nodig dus...af en toe praten we terug tegen elkaar, 't zou maar erg zijn indien 2 mensen die een lange tijd door (in de politiek en soms persoonlijk) dik en dun zijn gegaan elkaar zouden gaan haten he...met haat koopt men trouwens niets dan haat terug, wij waren dus meer in elkaar teleurgesteld, misschien wel terecht overigens.
Eggermont zit voor het VB in de provincieraad, in de districtsraad Hoboken en werkt bij het VB-Antwerpen.