Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Welk land was Duitsland al binnengevallen voor WOI?
Het gaat er niet om dat ze iemand kunnen binnenvallen, zonder hun drang naar ranium en kernwapens zou er nu geen dreiging zijn voor een eventuele nieuwe oorlog.
Als ik bv leider was van Iran zou ik stoppen met de verijking van uranium en al de voorstellen aanvaarden, waarom zelf uranium verijken indien je het krijgt van andere landen en er nog voor vergoed word ook? Als het toch enkel voor energie dient zoals ze beweren?
Geef mij 1 reden waarom het in iran voordeel is en voor de internationale gemeenschap om toch te blijven tegenwerken om zelf uranium te verrijken?
|
Waarom zou Iran geen kernwapens mogen hebben, als twee grote kernmachten Israël en de VS je bedreigen. Vergeet niet als Iran zijn kernprogramma zou opgeven en toch blijven een onafhankelijke, lees niet zionistische koers blijft varen, dan zullen de JewSA imperialisten wel binnen 10 jaar een leugen vinden om het land binnen te vallen.
Neem nu Irak en Saddam Hoessein. Irak had bijna geen wapens, was totaal ongevaarlijk en uiteraard vallen ze binnen om weer een pro zionistisch schoothondje bij te krijgen.
Voor mij mag Iran kernwapens ontwikkelen.