Los bericht bekijken
Oud 6 november 2007, 21:38   #8
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nee, dat is een zuivere waarheid.

De generaties geboren vanaf 1935 tot 1965 zijn de verantwoordelijke voor onze egocentrische maatschappij.

Zij gunnen de latere geboren gewoon zelfs het licht in de ogen niet uit egoisme.

En ik weet waar ik het over heb, ik ben zelf ook van die generatie's en weet dus wat er onder mijn leeftijdgenoten leeft.

Voorbeeldje bij doen, enkel dagen geleden stonden de flikken hier voor de deur, want één van de dorpbewoners was klacht gaan neerleggen dat mijn zoontje van 15jaar en 6 maanden met de qaud aan het rondrijden was op de openbare weg in het dorp, samen met zijn 16 jarige zuster die op een moto rond zou gereden hebben.

Die moto is echter slechts een 50cc brommer en die qaud is ook slechts 50cc. Dit zijn zaken die wij in onze tijd als heel normaal vonden en waar de politie zelfs niet van waker lag.

Klein detail, ik was zelf de persoon die op de qaud reed, de persoon die de klacxht had neergeled was een oude klasgenoot van mij, die geen kinderen heeft. Kinderen verstoren zijn rust en moeten van hem binnen opgesloten zitten.
Ja hoe zit het nou; reed je zoontje op die quad of ben jij zelf pas 15?