Los bericht bekijken
Oud 6 november 2007, 23:20   #35
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Wat een zever echt en dat durft gij beweren dat ge geestelijk gezond zijt.
U kletst maar wat uit uw nek, u herkauwt de onzin van een paar zielige figuren die aandacht krijgen in de media.
Andere allochtonen hebben dat probleem ook, italiaan of nigeriaan het maakt niet uit.
Onvoorstelbaar;kom jij wel buiten man,lees en volg jij wel het nieuws,zo te zien niet.

In de warande in wetteren beste vriend waar ik zelf al genoeg ben geweest en niet zo ver vandaan woon was er vroeger nauwelijks miserie en nauwelijks diefstallen.
Sinds met de jaren heen er meer en meer allochtonen zijn bijgekomen en er ook naartoe gaan is boem alles enorm van kwaad naar erger gegaan;de diefstallen zijn opeens zeer fors gestegen,meermaals redders die in elkaar zijn geklopt door uw vrienden die jij hier zo zit te verdedigen en doet alsof het allemaal zever is,onvoorstelbaar.
Het is nu door uw vrienden zover gekomen ze daar ook al overal camera's hebben geplaats,ts.
En dan heb je nog ook eens de ster waar alweer uw vrienden daar voor zeer veel problemen en diefstallen hebben gezorgd en alsook zelfs hele jonge kinderen hebben bedreigd en overvallen maar ik begrijp dat wel dat jij mocht je kinderen hebben of er al hebt er geen probleem mee hebt dat deze uw kind bedreigen en al hun geld en dergelijke afnemen.Ge zijt goed bezig man,doe gerust zo verder.

Op mijn ma haar werk een vrouwmens die ook links geneigd was en ook zo die allochtoontjes zat te verdedigen tot wanneer haar eigenste zoon mee 2 kameraden van hem erbij op klaarlichte dag door 10 allochtone jongeren alledrie in elkaar zijn gesmeten en bestolen en bedreigd zijn geweest;resultaat,alles kwijt,geld en gsm en noem maar op en ze lagen nog eens alle drie in het ziekenhuis bij.

Dit heeft niets meer te maken met een gewone vechtpartij waar autochtonen wel dikwijls eens bij betrokken zijn,groot verschil.

In antwerpen hebben ze in een cafe op nog geen paar maanden tijd tot 4-5 maal toe volledig den boel kort en klein geslaan en dan was de maat vol voor de uitbater en liet maar 10% allochtonen meer toe voor bepaalde tijd.De man heeft dus uiteraard allochtonen moeten weigeren aan de deur en tuurlijk,twas alweer racitsich volgens uw vriendjes terwijl dat helemaal niet het geval dus was en zijn naar dat gelijke centrum van stinkie winkie bestrijding geweest.

Ook dit zal je nooit tegenkomen met autochtonen dat je op zo'n korte tijd tot 4-5maal toe volledig je boeltje vernielen en daarmee bedoel ik dus wel echt alles wat er kapot te slaan valt.

Doe uw ogen open man en kom mss eens buiten en lees niet alleen hetgeen je wil lezen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden