Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 10:12   #9
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Moet zo'n winkel bij een aanbieding als deze niet zorgen voor voldoende voorraad?
En moet zo'n winkel de onbediende klanten dan geen bonnetje meegeven waarmee ze op een later tijdstip (wanneer terug voorradig) alsnog van de aanbieding kunnen genieten?
En moet zo'n winkel, wanneer het produkt nadien niet meer leverbaar is, de klant geen gelijkaardig produkt leveren aan de prijs van de aanbieding?

Ik dacht het wel.

Het werkte bij mij in de Carrefour alvast twee keer.
Jaren geleden kreeg ik een 52000 frank dure pc mee voor 40000 frank omdat een aanbieding van enkele weken eerder op minder dan een uur uitverkocht was (reservaties) en de 52000 frank dure pc op dat moment het enige aanvaardbare alternatief was.
En onlangs kreeg ik een 399 euro dure HDD-DVD recorder mee voor 299 euro. Omdat ze er niet in sloegen (in 4 weken tijd welteverstaan) me die 299 euro speler te leveren.
Ik moet wel zeggen; je moet van je tak maken. Gewoon aan de kassa komen met je bonnetje en een veel duurder produkt pakt niet. Je moet via de afdelingsverantwoordelijke en (heel belangrijk) je maakt je standpunt duidelijk via luide taal en opzichtige armgebaren. Hoemeer klanten er kijken hoe eerder de deal beklonken.
Zinssneden als "ge gaat me toch niet vertellen dat 4 weken wachten normaal is?" en "dat is nu al de zesde keer dat ik hier sta" doen het goed om goedkeurend geknik van passanten op te wekken.

Leuk ideetje voor een namiddagje winkelplezier!
Wellicht iets voor een volgende keer!
Bedankt voor de tip!