Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 23:37   #91
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
U mag mij pakken op mijn woorden maar het lukt u niet he.
Ik zeg namelijk niet dat er geen problemen zijn, ik zeg dat de schuld niet ENKEL bij hun ligt en zeker niet bij de hele gemeenschap ervan.
Als u dat zelf niet kan relativeren is dat eerder een probleem voor u en heeft dit weinig met mij te maken.
Zei ik dat allochtonen niet inbreken? Waar gelieve mij dan te quoten. Maar weer tevergeefs probeert u de waarheid te verdraaien. De topic gaat over marokkanen en ik kan niet aanvaarden dat hele gemeemschappen hier door de modder worden gesleurd vanwege enkelingen.
De getto's zoals in frankrijk bvb zijn wel degelek de schuld van een slecht beleid dat doorgaans toch door de autochtonen wordt bepaald.
Maar tja u bent kwaad en barst van woede omdat u goed weet dat het enkelingen zijn maar het u beter uitkomt om ganse groepen te beschuldigen.

Ahja als u dan toch geen bleiter bent kan u ook proberen te converseren zonder mij uit te schelden.
Relativeren;dat kan jij als de beste zeker als uw vrienden telkens opnieuw erbij zijn en de boel hier kapot maken.Zoveel mogelijk het vlug op wat anders gaan steken niewaar,vlug minimaliseren.
Hele gemeenschappen?Toon nu jij mij maar eens aan waar ik zeg dat "alle" allochtonen slecht zouden zijn?lol,ik ben echt benieuwd nu.

Door autochtonen;juist,leer lezen,dat is net hetgeen ik ook zeg;de politiekers zijn om te beginnen degene die het grootst in de fout zijn gegaan en dat is begonnen van in de jaren 50-60 al.
Men heeft hun woord niet gehouden en zijn zo laks als wat geweest zoals nu nog steeds het geval is trouwens.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden