Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Zelf dat is niet waar. Er zijn vele winkels met heel sexy vrouwenondergoed, zelf met etalages waar deze in uitgestald worden, in Arabische landen!
Hun vrouwen mogen immers thuis, of onder vrouwen dragen wat ze willen.
Dus zelf dat vooroordeel, daar ben je mis in.
Volgens mij staat zelfs in de koran dat de kledij altijd bescheiden moet zijn... Thuis mogen ze misschien iets sexier (geen tafellaken op de kop) zijn, maar ALTIJD bescheiden (of mijn bron zou verkeerd moeten zijn).
...............
|
NU leven we nog in een redelijk vrij land, hopelijk zijn we voor een tijd van links verlost en kan centrum-rechts de boel toch nog een beetje rechttrekken. Als onze kinderen of achterkleinkinderen zelf naar de wetten en regels van de Koran en Taliban moeten leven, dan kunnen ze met weemoed denken aan de tijd dat u op het werk een das moest dragen.
Nuja, ik ga hier niet veel woorden meer aan vuil maken, ik ben het beu om op deze manier een discussie aan te gaan, deftig houden is blijkbaar te moeilijk, en ik wil mijzelf niet verlagen tot het niveau van een overjaarse puber met grootheidswaanzin. Het is makkelijker om mensen te kleineren dan op een volwassen manier te praten over een onderwerp dat u nota bene zelf heeft gestart.
Dit "ventje" laat de topic dan ook terug volledig aan u over, als dictator zou u niet misstaan. Als u volgende keer een topic start, zou ik voorstellen aan de moderators om er ineens een slotje op te zetten. Zo bent u zeker dat er niemand kan reageren met een andere mening dan die van u.