8 november 2007, 18:08
|
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or
Nee, jij bent tegenstrijdig meneer Systeem .. jij zegt sex met een kind is slecht.
Dit is wat jij zei:
Ik vroeg:
En jij antwoordt:
Citaat:
Ik heb meermaals bewezen dat Aisha (Moge Alalh met haar tevreden zijn) geen kind was!
|
|
Bukhari volume 5, boek 58, nr. 234
Verteld door Aisha
De profeet trouwde met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani al Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan, en mijn moeder, Um Ruman, kwam naar me toe terwijl ik met een paar van mijn vriendinnetjes op de schommel speelde. Ze riep me, en ik ging naar haar toe, zonder te weten wat ze van me wilde. Ze nam me bij de hand en zei dat ik bij de deur van het huis moest blijven staan. Ik was ademloos, en toen ik weer goed ademde, nam ze water en wreef mijn gezicht en hoofd ermee. Toen nam ze me mee naar binnen. Daar in het huis zag ik een paar Ansari-vrouwen, die zeiden: 'Felicitaties en zegeningen van Allah en veel geluk.' Toen overhandigde ze mij aan hen en ze bereidden me voor (op het consummeren van het huwelijk). Onverwacht kwam de apostel van Allah naar me toe in het begin van de middag, en mijn moeder overhandigde mij aan hem. Toen was ik een meisje van negen.
Laatst gewijzigd door system : 8 november 2007 om 18:09.
|
|
|