Los bericht bekijken
Oud 9 november 2007, 00:43   #77
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik heb dus wèl een negatief waardeoordeel over zijn oordeel en dus ook over zijn persoon. En dit in tegenstelling met u. Want achter zijn oordeel schuilt een mens. Daar kunnen we niet buiten.

Immers, het is iemand die zich de hersens pijnigt om een huwelijk én een sexuele relatie kost wat kost te willen verdedigen van een volwassen man op rijpere leeftijd, Mohammed, die trouwt met een meisje van 6 (!!) en het huwelijk consumeert wanneer het kind 9 (!) is. Mensen die zulke ideeën proberen te verdedigen en dus uit religieuze gronden, pardon uit godsdienstige gronden, proberen goed te praten wat moreel fout is, welnu, bij zulke mensen stel ik me wèl vragen. En zeker wanneer diezelfde persoon beweert dat hij tegen pedofilie is. Als hypocriete houding kan dit tellen.

Beste,

Ten eerste niet alle mensen zijn dom, zeker de grote denkers, islamcritici en orientalisten die van alles over Mohammed vrede zij met hem hebben geschreven.

Ten tweede, ik verwijs u naar mijn de vorige reactie om een antwoord te geven op mijn vraag waarom u een 22 jarige meisjes bijvoorbeeld als een kind bestempelt en op basis van wat ? op basis van ze kan kiezen wat ze wilt of niet wilt ? => bewijs dan dat Aisha (ra) niet zo was!

Ten derde, wat is moreel en wie bepaalt wat moreel is?

Mvg
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 00:43.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden