Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or
Indeed!
Waarom heeft het niets met vliegen-antibiotica? kun je dat uitleggen?
Waarom schrijf jij zijn naam niet voluit, voel je je niet goed met de naam Mohammed ofzo ?
By the way, Muahammed betekent hij is gezegend en deze naam bestond niet vóór zijn geboorte.!
ex; http://www.55a.net/firas/english/?id=133&page=show_det
Groetjes
Yahya
|
Beste Yahya,
je hebt gelijk, ik zal voortaan Mohammed (voluit) schrijven. Ik ga soms uit de bocht door beledigende woorden te gebruiken. Ik ben radicaal tegen de islam (of beter: tegen wat ik ervan weet, dat besef ik ook wel). Maar je hebt gelijk: als het voor u lasterlijk is om die naam afgekort te zien, zal ik hem voluit schrijven. Ik wil eigenlijk geen aanstoot geven of choqueren met andere religies, ook al ben ik er tegen. Ik bied u dan ook oprecht mijn excuses aan voor beledigingen en spotternijen uit het verleden. Voil�*, hier sta ik nu in mijn hemd.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat u bewondering afdwingt door de waardige manier waarop u blijft reageren. U moet een heel geduldig persoon zijn.
Wat allemaal niet wil zeggen dat ik niet ben tegen de manier van leven die door de islam gepropageerd wordt. Maar ik zal mijn best doen om het in het vervolg op een even waardige manier als u aan te pakken.
Maar ik versta eigenlijk niet goed wat je wilt aantonen met deze topic: dat Mohammed dingen zag die eeuwen later juist zouden blijken te zijn?