Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2004, 02:07   #1
Akila
Vreemdeling

Standaard

Er is hier al zoveel over en weer geschreven over aanvallen van het Vlaams Blok tegenover de N-VA en andersom.

Het is een feit dat de concurrentiestrijd tussen de twee Vlaams-nationalistische partijen de laatste tijd grimmiger wordt.

Maar wie is nu eigenlijk begonnen? Ik daag u allen uit de oudste bron van aanval te vinden in aantoonbaar geschreven of gesproken woord.
Dus WIE, WAAR, WANNEER en over WAT?
Gelieve voor beide partijen representatieve vertegenwoordigers te citeren, m.a.w. partijbestuursleden, partijraadsleden en parlementsleden.
Dus niet beginnen over gescheld of aanvallen hier op het forum of over lokale vetes is Zichem-Zussenbolder.

Ik zal beginnen:

Het dubbelinterview in het ondertussen ter ziele gegaan Vlaams weekblad 'Punt' met Frank Vanhecke en Geert Bourgeois.
Volgens mijn herinnering, maar iemand van u kan het nog ongetwijfeld terugvinden en citeren, steekt FVH daar duidelijk de hand uit voor een concrete samenwerking op een aantal vlakken of Vlaams-nationale initiatieven. GB weigert daar die hand, want het cordon is 'zijn probleem niet'.

Wat was overigens de DATUM van dat interview?