Nu is het niet de beste vergelijking.Maar ,mijn gegevens hoef ik voor niemand weg te stoppen.
Citaat:
a. welke job doe je ? Van welk uur tot welk uur ?
|
Prototype manager/troubleshooter([size=2]veredeld technieker[/size]) 22u-6u, behalve vrijdag 20u-4u 40 uur in de week, waarvan elke week een uur te recupereren.Worden opgespaard tot 3 brugdagen en 3 vrij te kiezen dagen.
Citaat:
b. welke risico's draag je ?
|
In de voeding is het altijd een risico voor de volksgezondheid([size=2]equivalent van 13 miljoen koppen koffie per dag[/size]).Ook is koffie een heel vies goedje als het aankomt op sneetjes en erger, die gaan altijd ontsteken.
In bepaalde gesloten afdelingen is er altijd het risico op CO.(onder/naast de branders)
Citaat:
c. wat gebeurt er als je een fout maakt ?
|
Een foutje kan een machine van 10 miljoen euro naar de maan helpen.Of de volksgezondheid in gevaar brengen([size=2]indien de keuringsdienst een heel lange tijd niet oplet[/size])-op zijn minst is er 425 kg vers gebrande koffie om zeep als je een foutje maakt.
Citaat:
d. wat gebeurt er als je 3 maanden werkonbekwaam bent
|
Hangt ervan hoe dat het gebeurt is. Maar na een maand zit ik op een uitkering die 60% bedraagt van mijn nominaal loon, verspeel ik 6 dagen recup.En de nachtpremie kan je van dag 1 al vergeten.En een werkgever is niet dom, als het een wederkerend probleem kan zijn, dan ligt de C4 waarschijnlijk te wachten tot je weer eens een week gewerkt hebt.(vraag dat maar aan Babeth)
Citaat:
e. hoeveel uur werk je in het WE ?
|
Nu werk ik al tot 4 uur zaterdag ochtend.Maar indien er een ploegenwissel is, is het 25 uur per weekend.([size=2]zaterdag 4u-16u30 en 16u30-5u zondag 5u 17u30 en 17u30 6u[/size])