Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Akila
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
|
Luister hé Eugene, ik ben geen duizend-en-zoveel-poster, als ik vind dat ik iets te zeggen heb, doe ik het, maar ik passeer wel geregeld op dit forum.
Voor die ene keer dat ik een onderwerp start, wil ik niet horen dat het 'irrelevant' is of dat er een andere vraag moet beantwoord worden.
Ik bepaal zelf wel wat ik relevant vind en ik zoek hier een antwoord op mijn vraag.
Wat de democratische verkiezingen betreft: de VVB heeft rond deze tijd in al haar afdelingen en geledingen nieuwe bestuursverkiezingen. Lijkt me democratisch.
|
Laat u niet van de wijs brengen door een paar misnoegde figuren die naast een postje hebben gegrepen, en nu overlopen van de haat en de frustraties.
Ik kan je vraag perfect begrijpen ik heb me al zo dikwijls afgevraagd waarom Vlamingen niet gewoon samen kunnen werken. Er zijn genoeg standpunten die we delen. Zoals bvb het vreemdelingen stemrecht. Het Vlaams Blok zet samen met de LA iemand van de VLD, CD&V en N-VA een petitie op. Maar wat doet Bourgeois ipv van op dit punt samen een front te maken start hij zelf ook nog een petitie zogenaamd voor de "politiek correcten"

Bourgeois heeft hier een mooie kans laten liggen. Zijn beslissing had het politieke landschap volledig overhoop kunnen gooien en de N-VA was er waarschijnlijk alleen maar sterker uitgekomen. Storme ziet dit in, Bourgeois en zijn linkse raadgevers blijkbaar niet.
En dan heb je nog van die figuren zoals Delirium Clemmens die hun haat wel in elke topic moeten ventileren. Een normaal gesprek is tot hiertoe gewoon niet mogelijk.