Los bericht bekijken
Oud 10 november 2007, 19:49   #219
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jah Jah is mijn vraag u nog steeds niet duidelijk?
1. Vindt u dat je ongelovigen moet bestrijden, doden?
2. Ziet u christenen en Joden als mensen van het boek?
3. vindt u steniging handafhakken terecht?
4 moeten homo's volgens u vervolgd worden en opgehangen aan een kraan?
5. ziet u het huwelijk als verplicht en voortplanding eveneens?
6. gelooft u dat de wetten gemaakt door mensen rechtsgeldig zijn of zet u de woorden van Mohammed hierboven?
7. meent u dat gelovigen om de duivel te weerstaan onder elkaar horen te blijven en ongelovigen moet mijden?
Dit keer wil ik dat u INHOUDELIJK antwoordt en niet opnieuw de discussie uit de weg gaat het is ja of nee!
1. Ten eerste een onderscheid maken tussen bestrijden en doden, dat is al mooi.
Nee, ik vind niet dat ik ongelovigen moet bestrijden, doden.

2. Christenen en Joden zijn inderdaad mensen van het boek omdat ze in het boek geloven, de bijbel, het woord bijbel komt van het woord "biblios" (Koinè Grieks) en betekent boek. Bijbel = Evangelie + Torah of Nieuwe Testament + Oude Testament.

3. In een islamitische staat jah, waarom zou ik dan niet terecht vinden en 30 jaar of levenslang gevangenis wel? maar heb jij nooit de vraag gesteld hoe vaak het gebeurt is in de islamitische staat, dus t/m 1924 ? maar dat gebeurt niet zomaar, hand van een dief , in een islamitische staat, afhakken moet eerst aan minimum 8 voorwaarden voldaan.

4. In een islamitische staat worden de homo's ter doodstraf veroordeeld indien ze deze zonde openbaar maken, dus op straat, en dat gebeurt niet zomaar, maar moet eerst voldaan zijn aan bepaalde voorwaarden en één van die voorwaarden moet het een bewijs zijn, dat één van hen zijn penis in het achterwerk van zijn vriend DUIDELIJK heeft gestoken + 4 getuigen + andere voorwaarden natuurlijk maar als de islampolitie twee mannen oppakt die elkaar bijvoorbeeld kussen dan is het niet voldoende om doodstraf uit te voeren.

5. Huwelijk is verplicht als men bang wordt van een zonde te plegen: overspel plegen bijvoorbeeld.
Het wijsheid achter het huwelijk is inderdaad nodig zodat mensheid blijft bestaan en niemand heeft het recht om dit te stoppen.

6. Ik geef geen antwoord.

7. Ik begrijp deze vraag niet.

Met vriendelijke groeten
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 10 november 2007 om 19:50.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden