Uw houding is een pak agressiever, waarom eigenlijk??
Ik zie niet niet waarom iemand geen homo zou mogen zijn, vooral omdat hiervoor zelfs een wettelijk kader bestaat die gelijke rechten geeft, als u zich daarin niet kunt vinden hoort dit uw probleem te zijn, niet dat van de samenleving en daarom verzet ik me tegen de invloed van gedachtegoed wat u hier op het forum propagandeert, zijnde islam als antwoord op alle vrage en als basis voor een samenleving.
U staat niet op een politiebureau, maar aangezien u zich hier met stellingen profileert en dit een discussieforum is mag ik dus peilen naar wat uw visie inhoudt.
Ik hoef me helemaal niet in geschiedenis op uw commando te verdiepen, ik ken vooral de geschiedenis van het oprukkend salafistisch gedachtegoed erg goed, ik moet zeggen dat dit erg nauw aansluit bij uw mening, en volgens de islam mogen leiders van hun land slechts beoordeeld worden op de navolging van de koran, zoals momenteel in Iran gebeurt en de basis vormt voor dit bewind, islam zonder interpreatie van koran binnen dit tijdsbestek erkent dus niet het sociale, juridische of politieke stelsel van Vlaanderen en in die zin bent u even 'extreem rechts' als andere politieke overtuigingen die de basis van mensenrechten en democratie niet erkennen, God heeft daar weinig mee te maken, waanzin van gelovigen echter wel!
Maar blijkbaar is een discussie ten gronde voor u nogal bedreigend, gezien uw kennis van het Engels sluit ik dus af met de woorden, 'You can fool a view, but you can't fool them all! Ik neem aan dat ik u niet hoef uit te leggen wat ik hiermee bedoel?
|