Los bericht bekijken
Oud 11 november 2007, 12:48   #251
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Beste Yahya,

Ik weet niet of u op anderen op dit forum indruk maakt maar niet op mij, eerlijk gezegd.
Niemand hoeft zich te verdiepen in wat u hierboven opsomt, inzake Iran is het simpel; een staat is Islamitisch wanneer het politiek, juridisch stelsel zich baseert op de koran.Aangezien in Iran de sharia wordt toegepast, en er een president aan het hoofd staat wat martelaarschap promoot, is dit een Islamitische staat. punt uit.

De koran is voor ongelovigen niets anders dan een boek uit de zevende eeuw, en wetenschap en islam hebben doodsimpel niets met elkaar te maken, het bestuderen van de koran verandert daar niets aan.
Bovendien helpt het bestuderen van Fikh niemand vooruit, aangezien dit gaat over de juridische regelgeving van een stelsel wat ik strijd is met het gegeven democratie, u bent uiteraard vrij om die studie te doen, maar u bent over de lijn als u vanuit die studie hier komt vertellen wat mensen wel of niet moeten doen of geloven, dat is dawa, een van de kernopdrachten binnen salafisme, en aangezien u nog steeds geeen antwoord hebt gegeven op de vraag of voor u het woord van Allah boven door mensen gemaakte wetten staat, zie ik u vooral als iemand die blijkbaar aangesloten is bij een organisatie die volgelingen opdraagt om de ware islam uit te dragen.

Dat mag u best doen, maar u kunt moeilijk verwachten dat u op dit forum ernstig genomen wordt, aangezien u een discussie ten gronde over uw overtuiging angstvallig uit de weg blijft gaan.
Goede synthese van deze topic.