Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2004, 14:39   #215
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Geen uitleg? Je zal je eigen stelling dan wel niet zo ernstig nemen zeker?
Ernstig zijn is niet mijn sterke zijde, maar "grove" beledigingen uitstrooien ook niet. Daarom wil ik hier niet uitwijden over "perverse" holebi's! Ik bedoel alleen maar dat het gedrag van "ontaarde" jeannetten (ik bedoel jeannetten en niet homo's, als gij 't verschil snapt!) véél slechter voor de maatschappelijke integratie van homo's is, dan alle pogingen van fatsoenlijke exemplaren, die ondanks hun anders zijn, "gewoontjes" door het leven gaan en die door de meeste medemensen (waaronder ik) niet als "iets extravagants" ervaren worden.
Persoonlijk neem ik daar geen aanstoot aan, of toch niet meer dan aan andere extravagante modegrilletjes. Ik vind de huidige mode om met een broek die bijna tot halverwege de knieën afgezakt is, waardoor het ondergoed zichtbaar wordt, over straat te lopen ronduit afschuwelijk, maar ik neem er geen aanstoot aan; het zijn uiteindelijk maar uiterlijkheden. Allicht zullen er mensen zijn die wel aanstoot nemen aan die in roze toile gehulde relnichten, maar dat zijn volgens mij zeer oppervlakkige mensen, die niet veel verder kijken dan hun neus lang is. Doen ze de holebi-zaak meer kwaad dan goed? Ik betwijfel het...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden