Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py
Beste Fikr,
ik denk dat Alice HEEL goed weet waarover ze het heeft. En dat u dat moeilijk kunt verkroppen dat iemand (ik weet niet welke achtergrond zij heeft) een meer gefundeerde mening heeft dan u.
Pas op, dit is niet kwaad bedoeld, maar uw houding doet me denken aan katholieken van 30 jaar of langer geleden, die ook probeerden te overtuigen van hun gelijk. Als het niet lukte, dreigden ze met van alles: de hel, vagevuur, ... indertijd werd geloof gehecht aan zulke charels, maar wie daar nu nog mee afkomt, kan hoogstens op een meewarige glimlach rekenen.
Voor de islam wordt iets meer begrip getoond , omdat we ook wel weten dat de hele islamitische wereld nog primitief is. Met alle respect, maar jullie landen daar zijn toch primitiever.
|
Hallo,
Jou eigen mening en die respecteer ik, maar wat bedoel jij eigenlijk met "mijn verhouding doet u denken aan katholieken van 30 jaar of langer gelenden.." ? kun je dat duidelijker uileggen aub ?
Mmmm, ik dreig hier niemand maar ga naar nederlandstalige google en tik fikh, islamitische staat, salafisme, .. in en je zult er 100 duizenden resulaten krijgen.
Het probleem van Alice is zo dat ze mij beschuldigt met iets dat ze niet kan bewijzen, ik kan er soms niet tegen maar goed .. ik zeg het niet en alles wat ik doe is : niet inhoudelijk reageren.
Mvg
Yahya