Los bericht bekijken
Oud 12 november 2007, 02:20   #24
Eichmann
Banneling

Standaard

en met wat vereenzelvigd u zich dan? Trouwens ik ben niet het type "nationalist" die een haat koestert tegen het Waals volk, in tegendeel, ik heb respect voor elk volk. Mijn strijd is tegen de Belgische machtskaste die het volk uitzuigt en onder de knoet houdt, tegen het Waalse corrupte politieke profitariaat dat in tegenstelling tot ten dienste te staan voor hun volk zich liever vergenoegd in postjespolitiek en zakkenvullerij, tegen het liberale monster dat ons willens nillens wordt opgedrongen, etc etc Daagt het licht een beetje? Ik ben niet het proto-type Kahl, Radikahl und Hundsgemein jongeheer of dame.
Persoonlijk boeit het mij zelfs niet als België nu barst of blijft bestaan, in de mate dat het nu is heb ik liever dat het barst maar een België waar beide bevolkingsgroepen evenredig worden gerespecteerd door het Staatsbestel en hun eigen autonomie hebben mag voor mijn part gerust blijven verder bestaan. Maar daarvoor is een nieuwe manier van denken nodig en niet de huidige manier van politiek voeren waar iedere partij en mandataris zijn eigen postje en belangen achternaholt zonder zich in eerste plaats te bekommeren om het welzijn van het volk.
Jij weet trouwens nog niet eens wat, waar en hoe inzake mijn ex en ik en je zal al conclusies trekken. Straffe jongens die linksen...
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden