Los bericht bekijken
Oud 12 november 2007, 10:02   #5
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Kortaf heeft gelijk.

Maar een nog niet murwgeslagen vlaming die de tjeventaal langs het AN legt komt steeds in moeilijkheden.

Dus: in het tjeefs:

Van Deurzen: Wij hebben het zo erg op onze donder gekregen van de media ivm ons verraad dat wij nu openlijk met een keihard statement komen om ons vel te redden.

YLT: Ik krijg de 16 als ik het communautaire kan wegfoefelen, dus blijf ik toch maar formateurtje spelen.

Moraal van het verhaal:
De tjeven gaan het communautaire in de koelkast zetten maar gaan dat verkopen als een grote overwinning.
Hierbij gaan ze de truuk met het konijn proberen waar VHS zo bedreven in was.

Evenwel: De tjeven hebben bij lange niet de macht over de media die VHS heeft/had en die hij kon gebruiken om de goorste leugens de wereld in te sturen.
Nederlagen werden overwinningen, recht werd krom, verlies werd winst, leugen werd waarheid, enz enz...ach we weten allemaal welke mediafraude er dagdagelijks werd en wordt gepleegd.

Dit alles zou er echter wel eens op een echt perverse en cynische wijze voor kunnen zorgen dat de tjeven/NVA voor één keer...gedwongen door de media...hun woord moeten houden...

En dan...

Zoals Elio reeds verklaarde: de democratie zal het einde van België betekenen...en gelijk heeft ie...