Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader
Wat een hondsbelachelijk voorbeeld: de invasie en verkrachting van een land! U wenste toch een einde te maken aan de segregatie? Blijkbaar niet.
|
Blij dat u zo verontwaardigd reageert, ook al geeft u hiermee aan dat u er niets van begrijpt. Uw reactie toont aan dat ook u geen voorstander bent van een beleid dat autochtonen zich laat aanpassen aan allochtonen. Net als u ben ik er geen voorstander van dat Irakezen zouden moeten amerikaniseren, net zoals ik er geen voorstander van ben dat Vlamingen zouden moeten islamiseren.
Citaat:
Maar ik zal mijn best doen om in uw buurt te komen wonen later.
|
Blij het te horen, blij te horen dat u bereid bent uw islamitische cultuur achter te laten en ze in te ruilen voor de Vlaamse cultuur
Citaat:
Irak demonstreert vooral dat westerlingen nooit bereid zijn zich te integreren maar wel eisen dat iedereen zich aan hen aanpast. Hypocriet is één van de vele woorden die bij mij opkomt.
|
De 'westerlingen' in Irak, dat is de huidige Amerikaanse en Europese elite. Dezelfde elite die toelaat dat er massamigratie is naar Europa. Ik heb die elite nog nooit horen pleiten tegen de multiculturele samenleving. Degenen die wél eisen dat allochtonen zich aanpassen en zich verzetten tegen massamigratie en de multikul, zijn geen lid van die elite, integendeel, ze zijn er de felste tegenstanders van.