Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
We zullen allemaal het beruchte voorbeeld van Mr Dutroux wel kennen die BEF 60000 per maand ving als "invalide", wat niet wegneemt dat het bulk van het weggestuurde geld van de "gastarbeiders" inderdaad van noeste arbeid afkomstig is. Het bestrijden van "sociale fraude" is een ongerelateerd onderwerp ; migratie is dan ook weer een ander probleem.
Wat jouw migratieplannen betreft : ik stel je voor te emigreren naar een van de landen mt de allerlaagste belastingvoet bv. de arabische golfstaten
ideaal voor "vliegend personeel" van één van die nationale luchtvaartmaatschappijen. Ook interessant is werken op cruise-schepen
(normaal verdien je daar ongeveer het dubbele als "aan de wal"). Het pareltje is kok worden op een boorplafond - dat is nl. de allerbelangrijkste "man aan boord".
Als het je ambitie is rijk te worden is, behoort dat altijd tot de mogelijkheden (als je slaagt - geef me een seintje om me een %tje commissie te laten geworden).
|
Je hebt het niet goed begrepen of ik heb het niet duidelijk genoeg naar voor gebracht. Het 10voudige KRIJGEN, zonder te werken, dan wat ik hier verdien door wel te werken.
Van wat hier toekomt aan economische vluchtelingen kan het gros waarschijnlijk ter plaatse maar een paar tiental euro verdienen terwijl ze hier het 10-voudige KRIJGEN zonder dagelijks op de arbeidsmarkt hun bijdrage te leveren.