Los bericht bekijken
Oud 13 november 2007, 22:54   #3
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
De Spaanse onverkozen ouwbakken lucht genaamd Juan Carlos kon het niet verkroppen dat Chavez even voor de hele wereld de waarheid vertelde, namelijk dat Aznar, een internationaal gezochte terrorist en oorlogsmisdadiger, een "fascist" is.

Juan Carlos, de poulain van dictator Franco, sneerde tegen de grote, democratische leider Chavez: "hou uw mond".

Iemand die geen enkel politiek gezag heeft probeert een staatsman dus het zwijgen op te leggen.
Dat hebben wij allemaal gelezen. Ge moogt dat zelfs pollen.

Citaat:
Uiteraard tevergeefs.

Chavez heeft daarna rustig en op briljante, zeer humoristische wijze deze oude fascist eens goed op zijn plaats gezet.

Chavez noemde Juan Carlos een "wilde stier die woest en blind" is. Waarop hij zei: "gelukkig ben ik een goede stierenvechter en kan ik dat beestje wel aan. Olé". [Typisch Chavez!].

Maar veel belangrijker: Chavez vroeg Juan Carlos of hij op de hoogte was van de staatsgreep in 2002 tegen de democratisch verkozen leider. Het antwoord is "ja".

Een briljante vraag dus, die Juan Carlos met een mond vol tanden zette:

Chavez is een genie. Hij kreeg massale steun van alle linkse democratisch verkozen leiders van Latijns-Amerika. De linkse revolutie op het continent is onstuitbaar.
Dit staat nergens in je artikel noch in enig ander artikel dat ik hierover las. Of heeft Chavez dit achteraf ergens in een lokale krant gezegd en durfde hij dat niet op de top zelf?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 november 2007 om 22:54.
Jazeker is offline