Los bericht bekijken
Oud 14 november 2007, 23:28   #263
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Dat legde ik toch uit: in onze maatschappij worden gezondheidsproblemen verholpen, resultaat is dat onze genenpoel devalueert. De slechtste exemplaren , degenen die normaal gezien door de natuurlijke selectie zouden uitgefilterd zijn, blijven gewoon verder leven. Deze zwakke exemplaren, inplaats van een vrouwelijke partner te zoeken, en zich , met al hun zwakheden en tekortkomingen, voort te planten, worden nu homo. En zijn na 1 (uiteraard steriele) generatie verdwenen. Vroeger was de gezondheidszorg minder goed, meer defecte genen-dragers stierven, er waren dus eveneens minder homo's.
Nu, zo een genenpoel van slechte kwaliteit met zich meedragen, betekent niet dat men automatisch homo word, maar het komt wel veel voor. Men ziet dat ook niet op het eerste gezicht aan die mensen, maar ze zijn wel meer vatbaar voor ziektes, wat dan de Aids-epidemie weer verklaart. En het feit dat ook veel junkies Aids hebben, die zijn ook in slechte gezondheid, verzwakt.
Ik wil niet chlichématig spreken, maar homo's zijn geen zwakke exemplaren... Ze zijn doorgaans lichamelijk mooier gebouwd, knapper, emotioneel en empathisch sterk ontwikkeld. Ik zie de zwakte totaal niet...