Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
Nee, er zijn een aantal dingen die zowiezo goedkoper zijn (vnl drank), en dingen die je frequent in België koopt, daar ken je de prijs toch van (je kan de eerste keren altijd een factuur mee vanuit België). Daarbovenop komen nog de acties, ed, en je spaart echt wel veel geld uit. Wij gaan 1 keer per maand winkelen in Nederland, en dat scheelt echt wel veel.
En raar maar waar, de Hollandse kazen zijn duurder in Nederland dan in België...
|
Excuseer. Ik zie net dat ik je post verkeerd gelezen/geïnterpreteerd hebt.
Ik dacht dat je stelde dat je het geld voor benzine naar een buurland uit kon sparen door de prijzen van de Belgische winkels deftig te vergelijken. Maar je houdt er dus dezelfe mening op na als ik.

De eerste keer dat je in een Nederlandse supermarkt komt val je bijna omver van het prijsverschil. Dat is toch mijn ervaring. Het aanbod is dan ook nog eens veel gevariëerder (dingen waar je hier eeuwen achter kan zoeken liggen daar voor het rapen). En je wordt niet doodgegooid met danone in 100 verschillende verpakkingkjes, wat ook al de moeite waard is. En statiegeld op de plastic flessen.