Los bericht bekijken
Oud 16 november 2007, 18:05   #45
Werner
Burgemeester

Standaard

Hey Babylonia,

Ja werner ik weet t niet meer van dat geld. PVDA misschien, moneymasters de film by google of money as debt. In die documentaires waarschijnlijk. Zou tof zijn om dat es na te checken.

Lijkt me wel, het getal dat je eerder gaf mag zelfs nog door 10 gedeeld worden, ook dat heb ik nog nooit gezien in m’n geldkoffertje. Misschien dat iemand hier op het forum deze informatie heeft, economen weten hun weg daar wel in, hoop ik.

Zeg ik had net mijn bankdirecteur over de vloer. Tof gesprek was helemaal mee met 911 en heel den bazaar van moedwillige ontwrichting in de maatschappij. Hij voelde zich niet meer goed bij de winsten die hij ziet dat de KBC maakt en het gebruik ervan... plus minder personeel altijd maar...

Tja, en het is haast waanzinnig te noemen dat wetenschappelijke studies dat allemaal netjes omschrijven wat er nu in de maatschappij gaande is. Ik vraag me nog altijd af waar politiek dan in Godsnaam toch mee bezig is. Die lijken nu net het tegenovergestelde te prediken, hoe leg je nu zoiets uit ? Lezen die dan geen boeken of zo ?

Heel misschien maar waarschijnlijk niet.

Laatst gewijzigd door Werner : 16 november 2007 om 18:06.
Werner is offline   Met citaat antwoorden