Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or
|
hahahahah! die zitten toch in de gevangenis omdat ze een relatie met mekaar hadden zeker? Of dacht je dat ze een crimineel feit - buiten een sexuele relatie in uw ogen - hadden gepleegd?
---------------------------------------------------------------------
Maar fikr jongen toch:
leg me nu eens uit of ikzelf of mijn ex-man nu sex mogen hebben of niet.
ik ben niet gehuwd. heb wel kinderen gehad. heb geen echtgenoot meer. (hij heeft geen echtgenote meer). Geen van beiden zijn opnieuw gehuwd.
Denk je dat we dan beter in een klooster gaan zitten of zo?
In elk geval ben ik nog steeds "een prijs waard" voor de een of andere turk of marokkaan! Vind je dat ik mijn benen zou moeten spreiden voor een bedragje van laten we zeggen 12.500 euro? EXclusief woning, MAAR WEL papieren uiteraard, voor de periode van laten we zeggen een jaar of drie (of nee, dat mag je volgens de soennieten niet op voorhand afspreken dacht ik, wel volgens de sjiieten! ik zal het dus eens met een rijke iranier kunnen proberen).
Dit vind je dan wèl aanvaardbaar?
Bén ik dan verplicht om mijn benen te spreiden? Of zou het niet even leuk zijn dat hij buiten de door mij verkregen papieren als toetje zo'n opblaaspop krijgt? Ik bedoel maar..... ik zit hier toch maar sex-loos alleenstaand te wezen, kan ik toch wel beter netjes de algemene trend van de Europese regeringen volgen en via bewuste huwelijken (wie spreekt er over "schijn"???? ik ben snel verliefd hoor voor 12.500 euro) ervoor zorgen dat mijn eigen kinderen hier zo snel mogelijk vandaan geraken! Moet kunnen toch? Ik HUW toch hé Fikr! dat is GOED toch hé! beter toch dan dat ik een ongehuwde relatie aanga zeker! (of stel je voor! een lesbische relatie! dan moet ik naar het gevang natuurlijk!)
(o ja, mijn ex gaat de moeite niet doen om je schoonmoeder nog binnen te halen tegen een prijsje dat hijzelf gaat moeten betalen uiteraard! daar zal jij zelf wel voor zorgen op onze OCMW kosten waarschijnlijk).
BOTTOMLINE:
wie heeft hier énige moraal? en dan nog: dewélke?