Los bericht bekijken
Oud 16 november 2007, 22:32   #598
vdhee
Vreemdeling

Standaard

Yahya,
Wil iets anders gaan doen aub.
Het moet het mij van het hart dat u alles interpreteert zoals u wil denken.
Helaas ken ik een beetje deze wereld, die meestal minder theoretisch is dan u hier laat uitschijnen.
In Saudi (Riyadh matar, Al Khobar, Khamish Musheyt enz), Syria, Koweit, Dubai, Egypte, Palestina enz. heeft men heel wat anders te doen dan zich bezig te houden met de onderwerpen die u aanhaalde.

Het is uw soort dat juist hier, in België (en Nederland enz), de autochtonen ervan probeert te overtuigen dat zij kompleet verkeerd zijn; bv. mijn dochter wordt hier bespuwd door uw soortgenoten omdat zij het aandurft in Brussel met een korte rok te lopen.

Gisteren vermeldde een programma op de VRT (= Canvas) dat moslims geen sex mogen hebben voor het huwelijk, hetgeen bevestigd werd door de vrouwelijke moslima's. Wat was het antwoord van de mannelijke moslims? Wij mogen het eigenlijk niet doen, maar met Belgische vrouwen doen wij het wel! (lees : het zijn toch ongelovigen);

Wat meerderen onder ons kunnen bevestigen; de meisjes in kwestie worden nadien gedumpt bij het groot vuil omdat dezelfde moslim nooit wil trouwen met een meisje dat a) niet maagd is, en b) niet moslim is.

Ervan profiteren, ja, dat wel!

De profeet Mohammed (allah ou akhbar) heeft deze vorm van schijnheiligheid nooit gewild, daarvoor was hij een te groot man.

Dus, shwaiee shwaiee aub!
vdhee is offline   Met citaat antwoorden