Los bericht bekijken
Oud 18 november 2007, 01:16   #83
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat houdt je tegen om nu al te vertrekken?

Muchas suerte!
Ik woon & werk nog steeds in België, in Brussel Hoofdstad/Bruxelles Capitale, meer bepaald, en ik woon hier graag. De vrouw van wie ik hou, mijn beste vrienden, mijn familie, ... wonen ook in België, en ik laat die toch niet graag zomaar achter tussen een zootje scherpslijpers en fanatiekelingen (of dat nu nederlands-, frans- of anderstaligen zijn maakt overigens niks uit) die van het vele navelstaren totaal blind zijn geworden voor het 'menselijke' aspect van de hele zaak, en het leed dat ze dreigen aan te richten.

Zolang België niet 'gebarsten' is, blijf ik, in de hoop een positieve bijdrage te kunnen leveren tot de multiculturele samenleving die Brussel geworden is.
Dat sommige Vlamingen zich liever vastklampen aan andere dromen, is hun probleem, niet het mijne.

Misschien tot uw grote ergernis, maar daarvan kan ik toch moeilijk wakker gaan liggen, hé?

Overigens wens ik u niks kwaads toe, begrijp me niet verkeerd.
Ik vermoed dat het leven u al voldoende ellende bezorgde, ik voel me niet geroepen daar - buiten wat ergernis misschien - nog een schepje bovenop te doen,

vriendelijke groeten,

'Le Dernier des Ménapiens'

Laatst gewijzigd door djimi : 18 november 2007 om 01:17.
djimi is offline