Los bericht bekijken
Oud 18 november 2007, 13:56   #223
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
"belgië barst" roepen aan de (eerste) prins van dit land op de dag van de koning (koning dat is een titel hé) is een regelrechte schande en moet bestraft worden... No matter wath. Jij snapt dat niet ga er dan van uit dat de prins in gevaar was... Wath ever. Trouwens wat een verhaal voor een zo zachtaardige aanpak .
een titel dan nog. goho.
er zijn zoveel dingen die ik een schande vind. Daarom moeten ze nog niet bestraft worden. Het moet mogelijk zijn om te protesteren tegen machtshebber, wie dat ook moge zijn.
Als we niet meer mogen protesteren tegen iemand met een titel, tegen wie mag het dan wel? Tegen de buurvrouw? De katten?
Het is absurd dat je eerst een toelating moet krijgen voor je mag protesteren. Het is absurd dat ik eerst een toelating aan de overheid moet vragen vooraleer ik mag protesteren tegen die overheid. Kunnen protesteren tegen de overheid of eender welke gezagsdrager vind ik nogal fundamenteel.
En Filip was helemaal niet in gevaar, kom toe. Het NSV leek me nu niet bepaald een aanslag voorbereid te hebben op Filip eh. Hou het even binnen proportie.