Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lib
Groot was mijn verwondering toen ik deze morgen een journalist van de Vlaamse Televisie omroep hoorde verkondigen dat in de mars om de Belgische eenheid 5000 aanwezigen zouden zijn terwijl op RTBf men toen al sprak van minstens 20.000 aanwezigen.
Ik begrijp enig septisisme bij de Vlaamse pers doch dit is nu toch wel een
beetje teveel afgeweken van de wekelijkheid.
Ondertussen kreeg ik van Vlaamse aanwezigen telefonisch het bericht dat
30.000 tot 40.000 mensen dit Belgisch evenement bevolkten.
Ik vraag mij toch af welk voordeel de Vlaamse pers heeft elk Belgisch getint evenement af te kraken daar waar zelfds de broer van Bart De Wever op kanaal Z pleit voor meer Belgisch initiatief.
Je kan volgens hem geen staatshervorming plaatsen tegen iets ...
Ook duidelijk was zijn standpunt dat men afstand moet doen van de veronderstelling dat Brussel een Vlaamse stad is met de wetenschap dat 80 % franstalig is.
|
5.000 om 12 uur in het middagnieuws, 18.000 �* 20.000 om 13u15 volgens de politie.
Bruno is een bourgeoisist van GAND... een tweede smet op de familienaam. Arme Bart 
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|