Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keats
Ik knap af op vrouwen die mannen oordelen op de kleur van hun sokken. Jammer dames!
En ja, ik heb altijd witte sokken aan. Schone witte sokken, wel te verstaan. Bij zwarte kun je niet zien of ze smerig zijn. Waarom denk je anders dat balletjes ze dragen  Als ze student zijn wassen ze niet zelf en als ze hun kont omhoog genetwerkt hebben nemen ze een vrouw die hun sokken voor ze wast. Vrouwen vallen daarvoor omdat ze denken dat ze meer aanzien krijgen met een 'made man'. Daarom vallen vrouwen op mannen met zwarte sokken. Niet voor de kleur, maar voor het verhaal erachter. Het is een ouderwetse gedachte, omdat heel veel vrouwen tegenwoordig aanzien verwerven door wat ze zelf met hun eigen handen en/of hersenen bereikt hebben. Op dat laatste soort vrouwen val ik, en dit zijn ook meteen de vrouwen die het verhaal achter zwarte sokken begrijpen en intellectueel in staat zijn om van vooroordelen af te stappen.
|
Die sokkentoestanden heb ik ook nooit verstaan WHY THE HELL is het dragen van witte sokken not done???