Los bericht bekijken
Oud 20 november 2007, 01:23   #103
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
@AdrianHealey: wat jij hier allemaal uitkraamt is te belachelijk voor woorden. Je bent duidelijk niet op de hoogte van de problematiek rond het afstaan van kinderen en rond de problematiek van identiteitsproblemen waar adoptiekinderen mee te maken krijgen. Ik zie dan ook het nut niet in om verder met jou in discussie te treden. Kinderhandel promoten in het belang van het kind, is gewoonweg belachelijk. De erkende adoptiediensten zijn overigens geen overheidsdiensten, maar doorgaans vzw's. Het is net omdat hier geen handel bij betrokken is, maar moeder en kind centraal staan, dat men veel problemen kan opvangen. Maar zelfs dat is geen garantie. ik stel voor dat je je eens informeert over deze kwestie alvorens verder onzin uit te kramen.
Die garantie is volgens mij simpelweg niet haalbaar. Ik begrijp wel dat er een strenge, lange procedure nodig is, maar als je soms hoort hoeveel jaren tijd erin kruipt vooraleer de procedure afgerond is, dan stel ik me toch wel serieuze vragen over de totale efficiëntie ervan.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden