Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
Ik blijf er bij... Je hypocriete houding hier is niet in het voordeel van je geloofwaardigheid. Ik moet eerlijk bekennen dat ik je tot één van de beteren op dit forum had gerekend (qua inhoud en zo) maar je zakte deze laatste week tot zeer laag. Je posts bulken uit van de vooroordelen en de predeterminatie, je denken is maar eenzijdig en je argumenten jah die zijn in één lijn met je posts...
Behoorlijk zielig denk ik zo voor iemand die zich zo au serieux neemt...
Ik hoef ook geen excuses van jou!
|
Ik zie niet op welke elementen u zich steunt om tot een dergelijke conclusie te komen.
Laten we het even over de grond van de zaak hebben: deze belgicistische betoging was een flop, daar het juist een schrijnende illustratie was van het niet-bestaan van de Belgische eenheid in de geesten. In meerderheid Franstaligen, slechts Franstalige politieke tenoren, ruim gedragen door Franstalig België. Zelfs de Franstalige media, die over het algemeen vrij belgicistisch zijn, hebben dit onderstreept. En het aantal, tja, als al Le Soir in het editoriaal schrijft dat het zeker geen zondvloed was... Dan zijn we heel vlug uitgepraat.
Kortom, de twee opwerpingen die hier terugkeren over de mars zijn geen uitvindsels van "flaminganten", maar hebben de Franstalige media zelf al aangemerkt. Zelf voor hen was het ietsje te duidelijk.