Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Inderdaad, perfectie bestaat niet op deze wereld en in de realiteit die wij kennen.
Dat is zo'n evidentie dat de ontkenning daarvan mij serieus doet twijfelen aan uw geestelijke vermogens.
Neem nu bijvoorbeeld eens het menselijk lichaam.
Ken je de ziekte van Tay Sachs?
En nu ga je zeggen dat dat komt door 'zonde' zeker?
Trouwens hoe verklaar je het bestaan van kwaad en lijden als je god als almachtig beschouwd?
Graag uw commentaar bijvoorbeeld hierop :
|
U moet ook begrijpen wat ik met perfect bedoel, de knop op dit forum "antwoord versturen" is perfect en het komt niet omdat het mooi is, rechthoekkig etc .. nee dat bedoel ik niet want wat ik mooi vind kan voor iemand anders niet mooi zijn en dat blijft dus relatief.
Met perfect bedoel ik dat deze knop een doel heeft en bestaat om een doel en de label "Antwoord versturen" is bedoeld om te weten dat men met deze knop zijn bericht kan plaatsen en als jij erop klikt en niks gebeurt of iets gebeurt dat niet verwacht wordt dan kan het niet perfect zijn met 1 voorwaarden en dat is WETEN dat deze knop voor iets bedoeld werd dat ie niet doet.
Je moet dus bewijzen dat :
1) de knop is gemaakt (of bestaat) om antwoord te versturen/plaatsen
2) de knop doet het niet of de knop sluit het venster af of zo iets ..
Nu mijn vraag aan u, geef mij één voorbeeld/object uit de realiteit dat geen doel heeft met een bewijs a.u.b
ps; je had er een vraag over tahrif in andere topic, ik heb gezien en ik zal laater een antwoord plaatsen.