21 november 2007, 08:53
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Dus u vind 1000 EU per volwassen persoon veel?
Er zullen er veel zijn die minder hebben Oke,en ook veel die veel meer hebben.
Ik zeg alleen dat het veel duurder geworden is,waarschijnlijk zou u als we ipv met 4 onder 1 dak te leven,alleen moesten leven met 1000 euro geen bezwaar hebben.
Nu denkt u dat alles netjes in 4 gedeeld zal worden en dat er minder kosten zijn omdat verwarming,elektriciteit,water dan in verhouding minder kost,en inderdaad dat scheelt een slok op de borrel,maar ik betaal wel een pak meer dan een alleenstaande,mss heb ik wel onvoorziene kosten waar ik nog eens niet over wil uitwijden,mss is het wel allemaal niet zo simpel als u het voorstelt.
Jonge mensen komen nu eenmaal buiten beste,dus een deel van hun inkomen zal ik al niet kunnen bezigen om alles te betalen,dus zeg ik dat ik het nu moeilijker heb dan vroeger.
Ik weet dat het sinds de Euro minstens 25% a 30% duurder is geworden,dus kan ik mijn kinderen niet kwalijk nemen dat ze thuis blijven wonen waar het voor hen goedkoper is.
ALs je natuurlijk stelt zoals een andere forummer hier,dat mijn kinderen slecht opgevoed zijn heb je altijd gelijk he.
|
Hoeveel zou uw gezin moeten 'krijgen' om normaal rond te kunnen komen? 
|
|
|