Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2004, 16:20   #28
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
1** ik sta achter het onderdak verlenen van mensen die naar hier komen omdat ze van oordeel zijn dat als ze hier werken/leven, zij of hun kinders een grotere kans hebben op menswaardig te zijn.
2** Ik sta niet achter de mensen die denken door zonder iets te willen doen, nooit, kunnen leven van SZ, maar dan maak ik geen onderscheid tussen allochtonen of autochtonen.
3** Als het eerste niet lukt omdat er in totaal niet genoeg rijkdom is in de wereld, dan sta ik achter het zoeken van een menswaardige oplossing voor IEDEREEN.
1** mad drone, dat is heel edelmoedig van je. Maar je moet wel bedenken dat er bv 1.300.000.000 Chinezen zijn en 1.000.000.000 Indieërs. Dat onderdak zal heeeel groot moeten zijn.
2** weer zeer edelmoedig, maar 60% van allochtonen in Nederland leven van een ondersteuning.
3** Die zoekt die vindt. Je kunt bv 3/4 van je salaris afstaan aan ontwikkelingslanden, en dan heb je nog meer dan hen.

Ik bedoel maar dat je hier veel zegt maar blijkbaar geen rekening houdt met de realiteit. En ik betwijfel of je ZELF BEREID bent 3** op te volgen. Of ben je alleen van mening dat MEN zou moeten....
luc broes is offline   Met citaat antwoorden