Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2004, 17:52   #2
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Ik kopieer graaaaaag....

hahahahaha.

Net gelezen op belga: Morgen kondigen Michel Roelens en Olaf Evrard aan dat ze bij het VLaams blok actief worden. Hahahahahahahaha (ik kom echt niet meer bij).

Dit is een mega-aanwinst!!!! Olaf- steeds getooid in training met als opschrift "kapsalon Cindy"- Evrard en Michel- en de beenhesp- Roelens waren in een vroeger leven N-VA bestuurslid. Ze werden echter uit de partij gezet na een tuchtprocedure. Beide heren zijn immers te dom om te helpen donderen, waren konstant dronken, gefrustreerd en hebben het intellectueel vermogen van een amoeube.

Dumb en Dumber.....

Ik wens het blok er alle succes mee. En ja, succes met Olaf. Hij vindt dat hij recht heeft op een parlementszetel.
Dat zou een primeur zijn. Een parlementair in training, gesponsord door kapsalon Cindy!!!!!

hahahahahahahah (het spijt me. Dit is echt te grappig.)

Dju, wat zou ik graag op die persconferentie zijn....
Ze kunnen amper praten.....

Tweede reactie:
Reactie vanwege XXXXXXXXXXX, toegevoegd op 26-01-2004:

Ik wou het eerst niet geloven maar het ongelofelijke is gebeurd. Het Vlaams Blok vindt de overstap van de twee grootste schertsfiguren sinds den dikken en den dunnen belangrijk genoeg voor een heuse persconferentie.

Wat dit zegt over politieke ernst laat ik aan intelloktuelen over. Mijn dag kan alvast niet meer op. DOE ZO VERDER BLOK !!!
IK heb nog een paar tips : ook in Nevele loopt er een kleine vette autist rond (meestal in de buurt van olaf) die te stom is om z'n gat af te vegen. Beste Blok : Haal die buit binnen !!! Leve de rechtse frontvorming.

O ja, zie aub er op toe dat de tafel van de persconferentie volledig toe is. Het gevaar bestaat namelijk dat Michel "ik heb hier nog een beenhesp" Roelens z'n kort broekje aanheeft inclusief lange witte sokken en moccassins.

Beste Blok. Politiek kan soms mooi zijn.
En dan nog zeggen dat er in Vlaanderen geen echte politieke satire is.

Go Blok GO !!!
Brugge Veilig en Leefbaar is offline