Tomb, "t is misschien niet zo goed te volgen vanuit Ameika maar als asielzoekers in Belgie afgewezen worden (90 % zoals U zelf zegt heeft geen recht op politiek asiel) dan krijgen die mensen meestal gewoon een papierken in hun pollen waar dat op staat dat ze binnen de zoveel uren het landmoeten verlaten
En dan gaat de BElgiscsche staat er vanuit dat die mensen dat heel braafjes opvolgen.
En van de 90 % duikt dan natuurlijk een grote meerderheid onder in de illegaliteit. In de Seefhoek en andere grootstedelijke gebieden die daar ideaal voor zijn.
Hoe komen die mensen aan de kost ? Tja hoe kom je aan de kost als je nergens recht op hebt ? Leven van de hemelse dauw ... of ...... ?
Nu voor mij is het duidelijk mensen die hier ILLEGAAL zijn (dus hier niet mogen zijn aan de hand van de Belgische wetten) moeten zich daar naar schikken. Of staan zij boven de wetten ?
Indien ja, mogen wij dan ook kiezen welke wetten wij mogen overtreden zonder sanctie ? Hmmmmm i' ken er wel enkele die ik graag aan mijn laars zou lappen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|